søndag 13. mai 2012

bling, bling ♥



Jeg er ingen smykkedame, men noe har jeg...
Og det jeg har er jeg veldig glad i
 Disse favorittene bruker jeg mye!

 - lekre armbånd med bling og sculls fra Frk Wickstrøm -
- armbånd fra Lille Himmel og ring fra Hjerter

- nydelige Loopie Love fra Lille Himmel -




Hvordan er det med deg, er du en smykkedame?
Har du noen favoritter - vis de frem da vel...:)

Her er det en rolig søndag med restegodis og deilig middag!
Og nå er det snart rydding i skap og skuffer, det trengs:)

  NYT SØNDAGEN


33 kommentarer:

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Fiiiine :) Eg er veldig glad i smykker :) Har ingen eksakt favoritt... :)

Og du; Eva Solo grytene er og på ynskjelista vår :) Superfine!

Klem M <3

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Fiiiine :) Eg er veldig glad i smykker :) Har ingen eksakt favoritt... :)

Og du; Eva Solo grytene er og på ynskjelista vår :) Superfine!

Klem M <3

Hulda sa...

Jeg er ikke noen smykkedame jeg heller. :) Stilige armbånd du har. :)

Sivs verden sa...

Jeg bruker litt smykker, går mest i halssmykker i alle varianter:)
Flotte smykker du har:)

Fin søndag til deg:)

Klem

http://www.ninasskatter.blogspot.no sa...

Kjempefine.
Går alltid med en ring jeg arvet av mamma og forlovelsesringen.Gull armbånd og Hvite perle øredobber bruker jeg ALLTID.
Ellers bruker jeg ingen smykker.Hadde et nydelig diamantsmykke som jeg alltid brukte,som jeg mistet , typisk.

Høytrykk sa...

Så fine ting du viser! Jeg har da noen smykker, men de har det fint i smykkeskrinet gitt. Til daglig bruker jeg bare gifteringen og noen små øredobber. Det blir lite bling-bling i hverdagen. :)

Ha en flott søndagskveld!

Rosa sa...

Vet du hva? Kommentaren din i dag bare "made my day"!
At det går an å være så tvers igjennom GOD som det du er er bare over min fatte- evne:-)

Jeg er fortsatt litt i tenkeboksen, men ting begynner å falle mer på plass og det er DEILIG.
Det kommer mer trening og kosthold snart, så hold ut;-)

Nå er det på tide å fylle opp tekoppen og la tankene fly. Fin søndag dette:-)

Stor klem, Rosa

beate sa...

Fine smykker!

Akkurat slike smykker liker jeg og!

Nyt dagen

Klem

Precious Home sa...

Jeg var kanskje mer smkkedame før jeg fikk barn, nå kan jeg knapt ha store øredobber før. Men jeg liker å pynte meg så på fest blir det smykker:)
Jeg har lagt min elsk på Dyrberg&Kern

Ha en fin dag!

Lindas Lille Leilighet sa...

Jeg er nok mer en ørepynt frøken:D Har mye av det ja;)

Ha en fin Søndag:)

Hanne Mette sa...

Fine saker! :) Jeg elsker smykker og dill. Kan liksom ikke få nok. ;)

Ha en fin søndag.
Klem fra Hanne Mette

ELLEMELL sa...

jeg er kjempeglad i smykker. Kan ikke bruke det daglig på jobb, i barnehagen. Så det heller mye utenom jobb:)
øredobber går jeg emd hver dag, og føler meg ganske naken uten.. de kan gjerne være litt store og blinge litt:)

Guttemamma sa...

Jeg ER smykkedame..., bruker alltid smykker og faller stadig for noe nytt...!! Kjempefine saker du viser!
Klem♥

Anines hvite verden sa...

Så fine smykker! Likte spesielt godt det med stjernene! :)
Glad i smykker selv, spesielt klokker!

Viste frem noen av favorittene på bloggen tidligere! ;)

FIN søndag til deg! Klem

takhøyde sa...

Fin-fine disse!!
Heller armånd enn smykker på meg!!!
Store ringer går også an - men ikke dinglete øredobber!!
klem Heidi :)

mrs Sessan för Lifestyleblogs.se sa...

Jag som du är ingen direkt smycke jente, men det jag har är jag glad i & försöker påminna mig om att använda.

Tror vi har lik smak för jag gillade absolut allt här :D

Tusen tusen tack för super trevlig kommentar!!

Kram //Sessan

mormor sa...

liker ørepynt og elsker armbånd!;) disse var bare sååå lekkre!

Mette sa...

Veldig smykke/øredobb dame her ;)
Går eg ut uten øredobber føler eg meg spinn naken :P Hehe..
Favoritten min er uten tvil snø ! Blir aldri lei, og samler masse :):) !
Klem

Jane sa...

Jeg må vel si at jeg er en smykkedame, men jeg bruker ikke så mye til hverdags. Klokke og øredobber er et must. Som favoritter må jeg nok si Snella og Petronella øredobber med teksten "Frk Fjong". ;)

Ha en flott søndag.
klem Jane

lenapenas-verden sa...

Liker også denne stilen godt : )

Elsker smykker og øreringer, men med to små jenter blir det ikkje brukt ofte nok...syns d er litt skummelt om de skraper seg opp..

men mitt favirittsmykke er fra celine engelstad..elsker smykkene hennes..ellers liker eg øreringer fra SNØ of Sweden og armbånd fra Nora Norway : )

finfin søndagskveld !

Lille Himmel sa...

Fiiiiine Smykker:-)
Ingen smykkedame jeg heller, men skal det først brukes noe så er armbånd en stoooor favoritt!! At det frisker opp et antrekk er jo absolutt sikkert og visst ;-)

Tusen takk for at du er så god og nevner vår Lille Himmel på den herlige bloggen din, og tusen takk for alle de koselige kommentarene på bloggen vår :-)

Ha en strålende kveld og fortsett den gode bloggingen, en fryd å følge med på:-)

AK - Lille Himmel

Anne på landet sa...

Jepp, jeg er smykkedame :o)
Tror faktisk ikke det er mange dager i et år der jeg ikke har smykker på meg, hihihi.
Likte dine versjoner godt.
Peace smykker som du har vist før, bruker jeg mye :o)

Du, jeg smiler like mye hver gang jeg ser headeren din og den slåenede teksten..
Jeg synes den er så utrolig søt...Her er det ikke snakkk om å ønske seg diamanter eller gull og grønne skoger - men større plass og vaskerom :o)
Helt herlig!

God klem fra meg til deg!

Solveig (Svingenslillehus) sa...

Kjempe flotte smykker og armbånd :) Litt sånn av og på med meg.. liker store øredobber :)

Ha en fin NY uke!
Klemmer til deg!

Lidyll sa...

Hei hei:)
....fin fine smykker! Tøffe til sommergarderoben fekk:)

Ja, jeg må vel kalle meg en smykkesqme...desidert en smykkedama....det vil si, jeg bruker ikke alltid så masse, men jeg har en enorm smykkesamling etterlever....*ler*

....ops ....iPad ordboka retter rart, men forhåpentligvis skjønner du noe av d?*ler*

Flott ny uke til deg!
Klem

Livets små øyeblikk sa...

Er ikke noen utpreget smykkedame jeg heller,
men jeg har noen store smykker som "spriter opp" helt enkle antrekk.
Og så bruker jeg autism-awareness armbåndet mitt mye, det har jeg vist frem tidligere på bloggen.

Håper du har hatt ei god helg,
og at uka di blir fin:)
Varm klem
Hanne.

Alven sa...

Hei :-)

Mange fine smykker der :-)
Ønsker deg en flott ny uke :-)

Klem

Lisette sa...

Enig med deg der, Line. Jeg er heller ingen smykkedame, men skjerf der i mot;) Fine ting du viser...

Liza sa...

Hei jeg har noen, men jeg liker helst å lage.
Klem
Liza

Liza sa...

Forresten du har vunnet inne hos meg:)Send meg adresse til Lizasverden@gmail.com
Ha en strååålende ukestart
Klem
Liza

livinganddreams.blogspot.com sa...

Oh, vad flotte! gillar verkligen dom! :)
Jo då, jag är en smukke dame ;)

Fin start på veckan din! <3
Kram Tess

Tommensgirl sa...

Lekre armebånd.. Jeg elsker smykker.. og har en hel haug.. men man får jo aldri for mye smykker;)
Håper du har en fin start på ny uke, søte deg:)
Klem

Mariell - T r e f e m 8 b l o g g e n sa...

hihi, lilleknøtt synes det er så morsomt med smykker at det beste er om de får henge i fred på badet. Bare og godta at man er i både sønvløs og smykkeløs fase fremover:) Ha en fin mandag, klem:)

Thelma Louise sa...

kan ikke vise fram alle mine armbånd..det er ikke plass på bloggen..))