tirsdag 1. mai 2012

Gjesteskribent ♥




Har du hørt om Inspirasjonsguiden
Det er en nettportal som gir deg inspirasjon i hverdagen! 
 
Sølvi og Marianne har vært på oppdagelsesferd for deg. 
Her finner du oversikt over interiørbutikker, blomsterbutikker, klesbutikker og koselige kafèer som er vel verdt å besøke. 



Denne uken er jeg gjesteskribent, 
og har valgt DIY som tema!
Kjempegøy, og en ære og bli spurt...:)



Denne siden er vel verdt et besøk!

 
  Ønsker alle en fin 1. mai!
Her i huset går det i mattestykker...puh...
Men vi tar oss gode pauser i sommerværet


19 kommentarer:

Hulda sa...

Den har jeg hørt om, vet du. ;) Har også vært gjesteskribent der tidligere i vår. Skal inn og se. :)

Øyeblikk sa...

Gratulerer, så tøft å være valgt ut som gjesteskribent! eg har ikkje fått med meg denne nettstaden, så den lyte eg jo sjekka ut...

Herlig 1. mai vær på vestlandet i dag, har vore ute heile dagen og blitt raud på nasen og freknene herjer ;)

Klem Eli

Lillekatt sa...

Så morsomt! Gleder meg til å lese!

Barbros lille atelier sa...

Kjempegøy!! Gratulerer så mye!
Flinke du:-)

Klem

Hannes favoritter sa...

Så gøy! Gratulerer med det, flinka! Har lest, og elsker de pimpa bokstavene! Men mest av alt falt jeg for ideen om å sy putetrekk av kjøkkenhåndle. For putene fra Ferm living er jo litt i overkant dyr synes jeg!! Mulig jeg kommer til å låne ideen din om ikke altfor lenge!

Fortsatt fin 1. mai til deg!

Klem fra Hanne

Lisette sa...

Så kjekt, Line! Å
Blogge kan virkelig gi mange fordeler:)

Martilie sa...

Kjempemorro. Gratulerer, gleder meg til å lese dittinnlegg :)

Kos deg i finværet!

Klem fra Tove

Livets drøm/Eva Elisabeth sa...

Så gøy... Gratulerer!
klem

♥ Netta ♥ sa...

Så spennende Line - gratulerer! Jeg har hørt om inspirasjonsguiden, men har ikke vært inne der før, det må jeg gjøre noe med nå som du er gjesteskribent :-)

Ha en fin uke!

Klem
Netta

Unknown sa...

Så gøy da, må inn å se på siden etterpå.
Håper dere får tid til litt kos innimellom all lesingen:-)
Nyt det flott været

Klem

Snedig Snelle sa...

Så bra! Skikkelig gode DIY-prosjekter du har presentert. Overkommelig, liksom! :-)

Livets små øyeblikk sa...

Jeg har hørt om den ja, så gøy at du skal skrive der:)
Gleder meg til å lese!

Lykke til videre med pugging og lesing,
varm klem til deg:)

fam gab sa...

Så gøy, det fikser du lett :)
Lykke til med mattelesing, flink er du!
klem fra meg =)

Villa Oss sa...

Gratulerer, så moro!
Jeg skal ta en titt :)

Inspirasjonsguiden sa...

Tuuuusen takk for ditt flotte bidrag!!
Er så glad for at du er gjesteblogger hos oss!!!

MAIAklemmer :)

Bjørkli Søndre sa...

Så spennende! Alltid artig med nye utfordringer! Og du er jo så godt på dette!!

Ønsker deg en strålende onsdag1

Tommensgirl sa...

Åå..så gøy:) Spenennde:) Da må jeg selvfølglig inn å lese:)
Håper du har en fin dag,Line.
Klem

almaoglukke.no sa...

Så gøy, da må jeg selvfølgelig inn og lese! Takk for hyggelig kommentar på bloggen forresten :)

Ragnhild- www.almaoglukke.no

Hiltonfruen sa...

Så fint innlegg på inspirasjonsguiden. Takk for nyttige tips- du er så flink:)
En fin dag til deg!