fredag 29. juni 2012

Need some løøøøøve ♥ Og vinnermulighet:)



Litt LOVE i form av te må man ha:)
Og når teboksen, kannen og koppene er så fine, 
så blir man G L A D   ♥ Ikke sant?




- Grand Cru termokanne fra Rosendahl, LØV-te, kopper og skål TineK - 


I dag er det meldt masse R E G N!!!
Og hva gjør vi da...?
Jo, kler oss i regntøy og fortsetter 
med snekkerier på terrassen - jippi (not) :(

Ha en fin fin fredag!!



Og du, vil du vinne et
Verdens beste madrass og pute!!
Da kan du henge deg med HER:)
Det gjør jeg:)


 Kjøp madrasser, puter og senger hos Tempur og invister i en god natts søvn:)



19 kommentarer:

hobbyvimsa sa...

Hei høpp!

Ja hadde jeg hatt så flotte saker hadde jeg byttet ut kaffen min med te:)Har samme te boksen,men ikke smakt på den:)Kun til pynt!!

Her i Skien høljer regnet ned:)

Nyt helgen!!

Klem Linda:)

Karianne Vikse sa...

Hei hei snelle.
Den te en der er min favoritt.
Laget et innlegg for noen dager siden med den og blåbær.
Bildene dine er magisk fine.
Fikk du mailen min? gjerne jeg er en junk mail jeg også.
hi hi.
Ha det fint
Karianne

Fabelaktig sa...

Deilige bilder :)

Koos dere ute i øspøs.

happy weekend!
-Maia

Eldbjørg - Livet i Brattebakken sa...

Nydelige bilder, som man blir glad av :) Nyt øs-pøs og snekkerier. Tenk så fint det blir :)
God helg!
Klem

Tonje Merethe sa...

Te er alltid godt, og spesielt godt når koppene og teen er flott også. Smaker plutselig bittelitt bedre da.

Ha en flott helg!
Klem fra Tonje Merethe

Anonym sa...

Så herlige bilder,løvte har jo så fine farger,kunne godt tenkt meg et par til eg:)
Og så fekk eg den fine vimplene i posten idag,så utrulig skjønn og det blei kamp om kven som skulle ha den,hihi den passa rett inn:)
Fine helg til deg!
Klem fra Lillian!

tonje boganes sa...

Fine bilder! Teen må smakes, ser fortreffelig god ut, synes jeg!

Kos deg i uteværet:)
Klem Tonje

Min Lykke sa...

Nydelige bilder!
Og løv-boksene er så fine!! Nesten slik at man må kjøpe de uansett om de er gode eller ikke:)
Ha en flott dag og ei fin helg!
Klem fra Kristin

Hylleblomsten sa...

Så fine bilder! :) nydelige farger. Har vært så nær ved å kjøpe Løv-te selv, er den god? Ha en finfin helg! :)

Unknown sa...

Lykke til med snekkeriet i regntøy. Tenk om heller solen kunne vist seg og fått opp temperaturen...
Ja ja vi får krysse fingrene for at sommerværet er på vei.

Klem

Flisan sa...

Helt enig!
man blir veldig glad av te og Tine K!
Lykke til med snekkerier !
Sola kommer nok snart,,,,

Wendla sa...

Tusen takk for koselig kommentar:) Og takk det samme! Her var det mye inspirasjon å hente! Gleder meg til å se resultatet av prosjektet deres. Ha en super helg:)

Lisette sa...

Så overraskende og få vimpelen i posten i dag, jeg er nok litt treig i husken om dagen med lite søvn. Men i morgen har jeg mer tid til overs da jeg kan overføre på dagen til deg. Jeg får nemlig barnepass;) Kjempe fin var den.

Unknown sa...

Bra jobba! Lå selv flat under trappa opp til terassen og beiset igår kveld, men ikveld lakker jeg bare negler og gleder meg til bryllupet imorgen! :)
Gooood helg, søte!
Klem fra Carina

Hege Morris sa...

Fine bilder! Ikke så moro i regn nei.. her er det omvendt med 35 grader sikkert ikke så kult å jobbe ute i det været heller..
Ha en flott helg! Klem Hege

Størstepia sa...

Jeg elsker også te, og jeg er helt enig, hvis koppen og skålene og teboksene er fine, så blir opplevelsen og smaken MYE bedre;)!
Ha en super helg!
Klem fra størstepia

http://www.ninasskatter.blogspot.no sa...

Det er så fint . Selv jeg ( parsell elsker ) har begynt å kjøpe stripete nå. Love it!!!!

Vibeke / Mammas Hus sa...

Så lekkert ♥ Elsker fargene!!

re:signert sa...

Deilig med striper. Litt frekt og stilistisk. Fint sammen med lyseblått. Flinka. God sommer :-) Signe