mandag 3. desember 2012

{ veldig vanlig, men likevel unik }



Så var det blitt litt jul i heimen:)
Noe har flyttet inn i skapene og noe har kommet ned fra hemsen...
Nå er det tente stjerner og lys i alle rom - så koselig


Noen nye lerkekvister ble kjøpt på julemarked i helgen, 
endelig ble buketten litt frodigere:)


Denne adventsstaken er vi ikke alene om og ha:)
Men den er jo i grunn helt genial!
Siden man kan pynte den akkurat som man vil...
blir den alikevel unik:)


Nå skal det koooses i sofa'n under pledd snart...
Det er -18 grader og kaaaaldt!!

Ha en fin kveld

36 kommentarer:

Unknown sa...

Så fint du har det :)

*Mari*

Hege sa...

Så koselig det er hos deg! Elsker lerkegreiner, har funnet fram mine jeg også:)

Utrolig fin den adventsstaken din altså! Rakk aldri å kjøpe en jeg,før det ble tomt...

Nyt adventstiden!

Klem fra Hege

Elin | Draumesidene sa...

Vakkert - rett og slett!

klem,
elin :)

Unknown sa...

Nydelige bilder ;o)) Den vasen står på ønskelista til jul, hihi ;o) Den adventsrtaken har jeg også, elsker den! Var jo kjempe fint med hvite trær inni..Kan jeg spørre hvor de er fra??
Nyt kvelden ;o))
Klemklem

Bittelille villa/Jennifer sa...

Denne lysestaken er min favoritt, og tror nok den kommer til å være det i år fremover. Den er vakker, tidløs og kan gjøres til det man vil:) Ikke noe rart så mange interiørbloggere har den - vi har da god smak må vite;)

Håper du har en super uke!
klem klem

Toril sa...

Så nydelig du har dekorert :)
Ha en fin kveld! klem :)

Barbros lille atelier sa...

Så fint du har pyntet!!
Lekkert med de juletrærne og konglene oppi adventsstaken!

Klem

Precious Home sa...

Bitende kaldt ute ja! Godt vi har tak over hodet:)
Elsker førjulstida med forberedelser,advent og innekos!

Ha en fin kveld!

Camilla sa...

Så fint du har pyntet:) Det er så koselig å ta frem juletingene igjen!
Klem Camilla

Unknown sa...

Så glad i lerkegreinene jeg også (var allså ute i kuling og hentet selv;)!
liker omaggiovasen din og adventsstaken:)
fortsatt fin mandagskveld:)
klem

Helenas enkla vardag sa...

-18 grader, det är kallt det!! Tycker det räcker med -14! Vad fint du pyntat! det gör inget att vi är många som har den fina adventsljusstaken, den är ju så fin!
Ha en skön kväll under pläden!
Kram Helena

fam gab sa...

Så fint og koselig ! Fine adventstaken og koselig stue :-) Ja, fy så kaldt det er! Her er det -13! Har ikke fått opp utebelysningen i dag heller :/ Fryser jo lemmene tvers av ;D

http://www.ninasskatter.blogspot.no sa...

Så fint du har pyntet,helt min stil.Jeg vil og ha en slik stake,hvor kjøper man dem(føler meg litt etter som spør,men kan jo ikke få med seg alt heller da:)
Ha en fin kveld:)

Bolettes hus sa...

Hei hei! Åh, det er jo såå koselig å pynte til jul! Fine lerkekvister og jeg likte også veldig godt trærne i adventsstaken! Hvor er de fra?????

Ønsker deg ei goood uke!
Klem Kari

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Sånne lerkekvister har eg så lyst på!! Eg veit om et tre her eg bur..trur eg må snike meg ned dit ein mørke kveld og knabbe noken;) Veldig fine bilder du viser, mykje fint lenger ned her og!
Fin ny veke til deg!
Klem:)

Høytrykk sa...

Flotte bilder du viser!
Ha en fin kveld. Her er det sofa som gjelder i kveld. :)

Nicoline sa...

Lekkert pyntet til jul!
Jeg har også den staken og er utrolig glad i den.
Din var veldig fin med de trærne og nøttene.
Ha en fin mandagskveld, klem Nicco

Randi sa...

Så fine bilder:)
Klem til deg

Casa del Pt sa...

Så fint du har det, lekre bilder!
Den adventsstaken er så fin, ønsker meg en slik.

18 minus her også :(

Klem

Livets små øyeblikk sa...

Lekkert og fint hos deg - adventspynt i Line-stil:)
Har sett at veldig mange har den adventstaken - har den selv også. Men jeg har enda tilgode å se to som er like, det viser at selv om mye kan være likt i denne interiørverden så er vi likevel forskjellige når det kommer til detaljene og det personlige preget:)

Ha ei fortsatt god uke,
jeg har hatt første dag alene i ny jobb og kjenner litt på et surrete hode;D
God klem til deg,
Hanne:)

Drømmevillaen.no sa...

Kjempe fin adventsstake :) Sånn kunne jeg tenkt meg også. Veldig fint du har pyntet, er så koselig å pynte opp litt overalt :)


Klem fra Nina
http://drommevillaen.blogg.no

tonje boganes sa...

Fint!
Lerkegreiner er så flott. Lekkert i vasen din!

Ønsker deg en fin desemberkveld
Klem Tonje

Hege Morris sa...

Nydelige bilder.
-18 hørtes litt kaldt ut..
ha en fin kveld! klem hegex

Monica/ Twist sa...

Så nydelige bilder! Lerkekvistene ble så fine i vasen din! Og adventsstaken ble også veldig flott! God adventstid til deg! Klem;)

Unknown sa...

Adventsstaken er genial! Som du sier den blir unik i hver hjem.

Klem,
Vicky

Fotballhjerte sa...

Nyyydelige bilder - du har det så fint :)
Den adventsstaken er blitt en favoritt hos meg... synes den er utolig kul i all sin enkelhet :)

Unknown sa...

Kor fint du har det - blir reint misunnelig! :) Lerkekvistar ja.... Eg skal ha meg noko store greiner med mange konglar på. I morgon!!! ;))

Ha ei fine natt!! :)
Klem Nina

Ninni sa...

Vi har samme (advents)stake, og den vasen ønsker jeg meg:) Er mye likt rundt i bloggeland, men men. Tenker forresten at den staken kan jeg ha fremme hele året.
Håper du har fått kost deg i kveld! Det har jeg:)

Klem Ninni

Karianne Vikse sa...

Så flott bilde passer inn hos deg Line- det er en skikkelig stilig vegg du har fått deg, fyllt i godbiter, hvite trer inni lysestaken ble knall tøfft.
Ja, du ordner og fikser det flott til du.
Trenger ikkje å være så veldig på utsiden da, når en åpner til et så vakkert julehus.
Glemte jo å legge til at all den hvite snøen utenfor hos oss er egnetlig rød- for der låg rådyret etter det var skutt.
Så hjelper lite med fint pyntet trapp- alle som kommer sier bare ÆSJ_ hvem som er død!!!
ja aj, jeg prøver i allefall.
Nok en hærlig dag ute med klart vær- er du mye ute å går tur om dagen eller trekker du bena opp i sofaen og hører julemusikk?
Netta og Maia, vil ta en roadtrip til meg til sommeren - hiv deg med.
Ha en super fin dag.
Klem fra Karianne

Solveig (Svingenslillehus) sa...

Ååå vakkert pyntet som alltid.. Herlig stemning ;-)

Frøken Loppe sa...

Så fine bilder!!
Fin adventstake, blir heilt unik alt etter kordan ein pynter den ;o)

Lerk er jo berre digg!! :o)

Fin veke til deg!

klem

Mette Houg sa...

Så smukt !
Klem fra Mette

Fru Andersen sa...

Så fine bilder fra hjemmet ditt, likte godt den stilrene skjenken din. Fint pyntet adventsstake også, lekkert med de hvite trærne i!

Ha en fin tirsdag videre!

lillpastill sa...

Dere har det så koselig!! Og den lysestaken er så utrolig fin! Drømmer om den, men jeg får meg ikke til å ta flere ting inn i huset (iallefall ikke nå når jet har helen loftet need for å sortere, kaste, gi bort osv.) men er ikke umulig at den dukker opp på stuebordet så snart rotet er ordnet opp i :P

♥ Netta ♥ sa...

Så flotte bilder hos deg som vanlig Line. Den lysestaken har jeg hatt så lyst på, men jeg har for mange lysestaker allerede dessverre. Skulle jeg likevel komme over en spørs det om jeg klarer å la være å kjøpe den når jeg ser hvor fin den er hos deg ;-)

Det var synd du ikke var i form på treffet hos Maxbo, men vi får ta igjen skravlingen på neste treff. Regner med at dere koser dere skikkelig hos H&C i kveld, gleder meg til oppdatering :-)

Ha en fin kveld!

Klem
Netta

Meine Dinge Franka sa...

Wonderful decoration!

♥ Franka