mandag 17. juni 2013

{ liten og stor }




Elsker krukkene fra TineK
Og er veldig glad i disse fine blomstene 






- Tine K krukker fra Home & Cottage // blomster fra Mester Grønn - 


Må unnskylde litt lite aktivitet på bloggen for tiden, men nå er det feriemodus på gang:))
Siste innspurt før ferien kan nytes i 4 uker - det blir så deilig...
Men først, avslutninger her og der, innkjøp til ferien, gjøre huset klart for hunde- og huspasser,
veksle penger og pakke:) 

Og selvfølgelig litt blogging innimellom:)

Ha en fin fin kveld!!



7 kommentarer:

Audhild sa...

Kjempesøte, - både pottene og blomstene!

God Sommer!

KLEM Audhild

Øyeblikk sa...

Tine K pottene er favoritter her også :) og orkideer med. No har me to som er på veg med nye knoppar, håper at dei klarer seg dei to vekene ho mor er og koser seg i sol og varme på Gran Canaria - wooop woooop!

Litt over to arbeidsveker att - mmmm - det er fantastisk. Men eg føler meg nesten litt snytt, hadde me vår i år? Pleier liksom å ha litt lengre tid på å gleda meg til ferien, hehe. Muligens er grunnen at me har ekstra tidlig ferie i år i forhold til normalen.

Jaja :) Me kan å kosa oss me!

Klem Eli

Unknown sa...

Krukkene er fine, og så flott det var på hyllen din under her. D

Mitt og vårt hjem sa...

Flotte og enkle krukker:)
Snart ferie her også,gleder meg som en unge!
Ha en fin dag<3
Klem Siv Mette

Marianne Dragon Waagan sa...

Kjempefine krukker fra Tine K, og ikke minst nydelige orkideer:)
Ha en finfin sommerferie og kos deg masse:)

Klem fra Marianne

tonje boganes sa...

Ja, de er så vakre!
Hihi, ja, ser for meg det at ungdommene er i farta mesteparten av tida. Blir en annen hverdag det. Men fin den også;)
Ønsker deg en deilig sommer
Jeg er litt i sommermodus om dagene jeg også
Tar nok litt bloggfri tenker jeg denne sommeren;)
Klem Tonje

Frk Elton sa...

Nydelig bilder, virkelig vakre!!
Liker både potter og blomstene, desverre klarer jeg ikke holde liv i orkideer! Har du noen gode tips?
Snart ferie!!! for en herlig tid ;)
Nyt!
Klem