lørdag 7. september 2013

[ mykje lys og myke pledd ]



NIB vil se hva som skaper godstemning i september:)
Her er det masse stemning om dagen - og spesielt om kvelden
Pastellene er pakket bort, og naturen og det sort/hvite setter igjen sitt preg på huset!





Dette er mitt bidrag til NIB's Septemberutfordring
"Mykje lys og myke pledd"




Ha en fin helg!
Her har jeg hatt valpefri i dag, så huset er endelig shinet - digg:))
Er ikke mulig med rampen i hus, må passes på hvert sekund...
dessuten er det veldig gøy med vaskekluter, hehe.

17 kommentarer:

Guttemamma sa...

Lekkert, flinke-Line!! Elsker denne tiden jeg, og snart kan vi tenke advent...!
Klem♥

Eline sa...

Superfine bilder, som alltid. Begynner allerede å merke at smaken forandrer seg til høst og vinter, og fargesprakende ting byttes med mørkt og lunt. Gleder meg til jul, jeg :D

Monica sa...

Lykke til i utfordringen! :) Håper du har en goood helg ♥

Unknown sa...

Her var det virkelig masse flott !! Lykke til :-)

Petrine ~ Nederst i havna sa...

Oi, jeg trodde det var pepperkakehjerter på bordet med en gang, men jeg ser jo nå at det er melkesjokolade :) Hi-hi...

Stemningsfullt og koselig hos deg ♥
Nyt høsten!

mille m sa...

Så flotte bilder , stemningsfullt med blader og bær) Lykke til med kjempeflott bidrag!! Klem Camilla

Kirsti sa...

Jeg elsker høsten og den deilige stemningen du får fram i bildene dine. I oslo er det jo fremdeles sommer så jeg må si jeg ikke er helt der enda... Det er jo fremdeles lyse dager, over 20 varme ute og sandalene er ikke pakket bort enda.

Klem

Kikkis planet sa...

Nydelige bilder, ordentlig fin høststemning!

Annelise Edgarsdatter sa...

Hei på deg:)
Herlig høststemning!! Jeg er også fremdeles like forelsket i Omaggio serien..., blir ikke lei den jeg. (..., og du vet, jeg har grønne også, takket være DEG:)
Fin søndag, og lykke til i utfordringen.

Klem Annelise

Heidi // Lyse Ideér sa...

Ooh-laa-laa . . !! :)
For en flott bidrag.

Jeg digger de klare fargene og kontrasten mellom sort/hvitt.
Lykke til i utfordringen hos NIB <3

Ha en herlig uke!
Klem fra Heidi

Anonym sa...

Wow, så du skrifter altså ut etter sesongen? Det imponerer meg.

God høst og godt valg!

Toril sa...

Fantastiske bilder :)
Høsten er så fiiin...
Tror jeg må ut å hente
inn litt rognebær ;)

God ny uke!! :)

Godt Isolert ♥ Victoria sa...

Åh, så herlige bilder!
Høsten er så koselig, og pledd og lys hører med ♥

Fabelaktig sa...

Du og du så lekkert! ELSK ELSK!

Kom til meg en dag neste uke på kontoret? JAA...

Fiin mandagskveld.
Her er det kanelboller i ovnen og skikkelig høststemning.

klem

Med et lekent sinn / With a playful mind sa...

Oh skikkelig høststemmning! Flotte bilder :)

Unknown sa...

Kjempe fine bilder:D
Hilsen
Svanhild

Telinet Energi sa...

Takk for at du bidro i NIB-konkurransen vi sponset. Fine bilder!

PS: Beklager at vi er så sene med å takke.