tirsdag 14. juli 2015

SIMPLICITY




I det siste har jeg ryddet,
i skuffer og skap - i åpne hyller og på andre flater.
Jeg vil ha det rent, og pent  uten for mye stæsj.




Tror jeg kunne blitt rik på et garasjesalg 

Jeg velger heller å pakke det godt bort, så kan jeg "gå på shopping" 
i egen bod om et år eller to ... tipper jeg finner mye fint 




Disse enkle, rene linjene, formene og fargene fra NUR får bli!
Nå er det meste hvitt og natur, sammen med en haug av grønne planter og kaktuser 


- NUR design brett og NUR pipeline vase/lysestake fra Ruth & Rudolf -



Sofakroken kaller -
deilig med STAYCATION 
(les: hjemmeferie) 


HAPPY DAY!


2 kommentarer:

EKTE INTERIØR sa...

Slik gjør jeg det også! Man glemmer hva man har og så finner man det igjen og synes det er kjempefint. Hehe. Deilig med rent og pent det enkle er alltid det beste!

Christine sa...

Ja, det er godt å pakke vekk litt av og til, det pleier jeg også å gjøre. Og så blir det mye lettere å tørke støv da også :p

Ønsker deg en fin-fin hjemmeferie. Her er det jobbing så mye som mulig frem til permisjonen starter ;) Og lesing, siden jeg ikke skal ha permisjon fra skolen etter att småtten er født :p

Klem fra Christine