fredag 14. august 2015

CONFUSED



Jeg er litt forvirra om dagen!
Værforvirra:)) 

Morningene er solrike, men ikke veldig varme...
Tar gjerne på olabukse, t-skjorte, sandaler og ullcardigan :)





Går ikke veldig mange timene før jakken må av, og buksen brettes opp,
veldig glad jeg tok på sandaler, og ikke sokker og joggesko... :))




Vi griller og spiser ute i solen på terrassen...

Men så går solen ned, og det er ingen sene sommerkvelder å nyte,
dørene lukkes, ulljakken på igjen og lysene tennes i alle kriker og kroker i huset 

Og jeg kjenner at jeg liiiiker det - jeg er helt klar for HØST!





God helg!
Her skal den virkelig nytes - 
på mandag begynner den virkelig verden igjen... 



- NUR brett fra Ruth&Rudolf // Kubus bowl og lysestake fra Zanz // 
TineK glass/vase og Joik duftlys fra Frydelig // Husfred og lyng fra Plantasjen -


3 kommentarer:

Camilla Engelstad sa...

Skjønner så godt hva du mener. Noen morgninger starter med 15 grader og midt på dagen er det 12. Andre dager titter solen frem og det er plutselig 20. Ikke godt å vite om det er t-skjorte eller ulljakke.

Jeg begynner også å bli klar for høsten. Masse spennende prosjekter og blanke ark. Høsten er en fin tid, spesielt hvis det blir noen fine soldager :-)

Nyt helgen!

Silje Marie_OtheliesHjem sa...

Heia;)
Du er så absolutt ikke alene, strikkejakkene er godt brukt denne "sommeren"...;)
Men er faktisk utrolig deilig med litt kveld også, tenne noen stearinlys og bare flate ut i sofaen!!
Ha en herlig helg;)

June sa...

Helt enig! Helt klar for høst nå!😊😊