tirsdag 19. januar 2016

MISSONI PÅ KJØKKENET




Elsker fargene, mønsteret og teksturen!
Tørker hendene perfekt, og vi vasker jo hendene like ofte på kjøkkenet som på badet ;)
Så hvorfor ikke henge dette lille Missoni håndkleet på kjøkkenet 


 - Missoni håndkle // Ikea hylle // TineK keramikk og Ontwerpduo stearinlys fra Mitt Skattekammer // Oisoioi trestjerne // Oliventre fra H&C // HK Living trefjøl -



Verdens fineste julegave fra verdens fineste datter 
En jente som kjenner mamma'n sin godt :)
Duftlysene fra Ecoya er fantastisk friske, og i nydelige små glass.




FIN dag!
Her var det rekordkaldt i dag tidlig,  - mange og tjue grader :o



2 kommentarer:

Ingrid Tunheim sa...

Enig i at fargene og kombinasjonen var fin, men er usikker på om jeg helt liker missoni. For meg blir det litt mye farger og litt urolig, men det er jo min subjektive smak. Jeg liker nok best det rolige og enkle, men TineK sin keramikk er delikat.

Unknown sa...

En liten fargeklatt av en detalj, jeg liker det kjempegodt!! Men kunne nok ikke hatt badet fullt av dette mønsteret, da ville jeg valgt ensfargede og 2 eller 4 med mønster :-) Men jeg syns Missoni er lekkert! :-)