torsdag 30. juni 2016

My kind of style




Får ofte spørsmål om "hvilken stil jeg kjører i hjemmet" ...
Jeg vil si at jeg har en moderne, skandinavisk stil, men med en touch av cozy,
"my own kind of style"




Jeg blir fort fristet av alt det nye, de nye merkene, de man ser tusenvis av på instagram og blogger,
og jeg syns ikke det gjør noen ting, det er da lov å henge med ... og syns man det er fint, 
ja, så kjøper man det da (eller ønsker seg, kan jo ikke kjøpe alt man har lyst på) :) 
Er liksom ikke værre!

MEN, for min egen del er det viktig å tillegge noe som ikke alle har,
som noen antikke møbler (ønsker meg), et gammelt trau (elsker mitt),
noe man har arvet, finner på ferie - minner 


- Gammelt trau fra Svigermor // Nur design brett og lysestake fra Newness // TineK lysglass fra H&C -



Syns du blandingen min var fin?
Det syns jeg 

Ha en fin dag!!




3 kommentarer:

Christina Mari sa...

Heisann! Du har det kjempe fint hos deg.
Å tar nydelige bilder.
Bestandig en fryd å være innom her.
Nyt ferien.
Klem Christina

Unknown sa...

Beautiful pictures, greetings Sabrina

Fabelaktig sa...

fresht! Me like!